jueves, 19 de septiembre de 2013

Pensava dir tant en tant poc

Pensava dir tant en tant poc...
en un “tuit”, telegrama, o un fax
Pensava dir tant poc en tant...
en una novel·la, poema o assaig

Pensava en volar,
sentir-me jo,
trencar un televisor,
destapar la llet fins que es fes agre...
Banalitzar els detalls que m'envoltaven.

Pensava en tocar de peus a terra,
empatitzar,
construir una comunicació indestructible,
nodrir-me de la vida que m'havia tocat viure...
Valorar cada dia i no pensar en demà.

Pensava en ser original,
perspicaç,
fresc i senzill...
Trencar esquemes i no seguir mai un fil

Pensava en treballar,
perseverar,
en ser harmoniós i complexe.
Pencar com mai per poder marcar diferències.

Pensava tant buscant la inspiració...

Pensava tant que em feia riure.

Volia pensar en com viure millor...

Vaig pensar millor i vaig voler viure.

No hay comentarios:

Publicar un comentario